Welkom op mijn reisblog!

3 februari 2014 - Reuver, Nederland

Lieve allemaal,

Het koffer staat klaar, de spullen zijn gepakt, het avontuur gaat beginnen!! Na een gezellig en geslaagd feestje gisteren, zal ik over een dikke 8 uur Reuver verlaten en naar Australië vertrekken. Hier ga ik mijn afstudeeronderzoek doen voor Bewegingswetenschappen aan de Universiteit van Wollongong en aansluitend wil ik graag in de zomervakantie wat meer van het land zien!

Middels deze site zal ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen! Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

Liefs, x Sanne

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Reislogger:
    3 februari 2014
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Joost:
    1. Enjoy!! X
  3. Pap:
    Tot in april !!!!
  4. Monique:
    3 februari 2014
    Hiel vuul plezeer en we spreake os, xx
  5. Domien:
    3 februari 2014
    Goeie reis, heeeeeel veeeel plezier en geniet ervan. Tot Facetime of Skype!

Ps. Laat die aboriginal met die grote neusgaten maar daar ;-)
  6. Brigitte Schultz:
    Veel plezier
  7. Iva:
    4 februari 2014
    Nogmaals heel veel plezier!
  8. Kim:
    4 februari 2014
    Heel veel plezier en leuke leermomenten daar! Tijd voor jezelf :) xxx
  9. Manon:
    4 februari 2014
    Super vuul plezeeeeer!! Geniet van alles om dich hear en lekker gek doon! Kus!
  10. Hay & Mia Clabbers:
    4 februari 2014
    Goede reis, geniet ervan en maak er iets héél moois van!
    Groetjes vanuit Orlando (Florida)
  11. Sandra Claessen:
    4 februari 2014
    Een heel goede reis. En geniet er lekker van. Groetjes van de buren van de Groenstraat
  12. Erik janssen:
    Vuul plezeer maedje! No. worries mate! Geniet dur van
  13. Domien:
    4 februari 2014
    Sta hier in Zwitserland net naar een mooie sterrenhemel te kijken. Als er een in Australië is goed kijken is daar totaal anders.
  14. Mam:
    4 februari 2014
    Hoi lieve mup, fijne reis en geniet van alles wat je mee gaat maken. Heeeel veel liefs xxx
  15. Marjo:
    5 februari 2014
    Ha Sanne
    Geniet van dit mooie land en de zomer die er nu is.
    Vergeet niet naar Alice Springs en blue montains te gaan. Veel te zien geniet ervan. Gr. Jos en marjo simons
  16. Lis:
    5 februari 2014
    Hoi Sanne!
    Heel veel plezier en succes met je studie! Komt vast helemaal! Geniet ervan!
    Groetjes Lis
  17. Mam:
    6 februari 2014
    Hoi mup, lekker je ff gesproken te hebben op skype, veel succes met het zoeken naar een verblijf. xxx